Hıdırellez Cemiyeti Daveti

Tarih : 11 Mayıs 2010 Salı

7 yorum:

Adsız dedi ki...

allah hepinizden razı olsun köyünüze geldim.ömrümde öyle bereketli bir pilav yememiştim.sebep olanlardan allah razı olsun.bir dahaki cemiyetinizi dörtgözle bekliyorum.ben YASİN DEMİRAY nizam ismailin arkadaşıyım.

Adsız dedi ki...

SELAM.HIDIRELLEZ PİLAVINDAKİ FOTOĞRAFLARDA GÖRDÜMKİ ÇOOKK LÜZUMSUZ VEDE GEREKSİZ ŞAHISLAR VE ÖĞELER VAR.ÇOK ÜZÜLDÜM OLMASI GEREKEN KİŞİ VEYA KİŞİLERİ GÖREMEDİK.ÇOK YAZIK ÇOOOKKK.FOT.KARELERİNDE ÖNCELİKLE VE ÖZELLİKLE GENÇLİK VE SERVİS YAPANLAR ÇOĞUNLUKTA OLMALI.AMA BUNU GÖREMEDİK,SİZDEN RİCAM BU KONULARA HASSASİYETLE YAKLAŞMANIZI RİCA EDER SAYGILAR SUNARIM.AMA AYRICA YAPILAN CEMİYETTEN GURUM DUYDUM.MERSİİİİ

Adsız dedi ki...

saygıdeğer adsız kişi veya kişler öncelikle sizleri çok kınıyorum.tamam bazı hatalar olabilir bidahaki cemiyetler olursa şayet bu konulara dikkat etmeye çalışacağız.LÜZUMSUZ VE GEREKSİZ kişiler kim.KATKILARINDAN DOLAYI KÖY MUHTARIMIZ İZZET TOPRAK VE AZALARINA SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİZ.NEZAMLARIN M.E.ÖZER

Mustafa Çelikpençe dedi ki...

Lütfen yorumlarınıza isim yazınız....

Adsız dedi ki...

yukarıdaki(adsız)kişiye hitaben;arkadaşım fotolara takmış durumdasın.Saydın mı bilmiyorum ama 72 adet foto var.üstelik her bölümden kareler var.güzel bir çalışma olmuş.görmek isteyipte göremediğin kimmiş bilmem.
Cemiyete iştirak ettin mi bilmiyorum,eğer geldiysen yapılan organizasyondan ve hizmetten bahsetmeni beklerdim(olumlu veya olumsuz).basit şeylerle uğraşmayalım lütfen!
MUSTAFA KARDEŞİME'DE EMEĞİNDEN DOLAYI SONSUZ TEŞEKKÜRLER...
HARUN BALCIOĞLU

SAİT BALCIOĞLU dedi ki...

Adsız kişiye:
SİZ,BU CEMİYETLERİN TAŞIDIĞI ANLAMI VE YAPILMASINDAKİ AMACI ANLAYAMAMIŞSINIZ.İNSANLARI NEYE GÖRE DEĞERLİ VEYA DEĞERSİZ DİYE SINIFLANDIRDINIZ?ÖNEMSİZ GÖRDÜĞÜN O İNSANLAR,ÖNEMLİ GÖRDÜĞÜN İNSANLARA İNSANLIK DERSİ VERİR.HEM BU CEMİYETLER SADECE MEVKİ,MAKAM SAHİBİ VEYA ÇEVRESİNDE ZENGİNLİKLERİ İLE ÜN YAPMIŞ İNSANLARI DEĞİL,AYRIM YAPMADAN TÜM İNSANLARI BİRARAYA GETİRMEK,HASRET GİDERMEK,İYİ İLİŞKİLERİ GELİŞTİRMEK VE EN ÖNEMLİSİDE ALLAHIN RIZASINI KAZANMAK İÇİN TERTİPLENİR.İSTERSEN BİRDE BU AÇIDAN DEĞERLENDİR.OLAYLARA DAR DEĞİL,GENİŞ ÇAPLI BAKMAYI TAVSİYE EDİYORUM.

Adsız dedi ki...

helal olsun sana izzet böyle çalışmaların için öncelikle çok teşekkür ediyorum ben o köyden çıkalı tam 30 yıl oldu 30yıldır böyleşeyler duymuyorduk bizim köyümüzüde gördükce çok mutlu oluyoruz bu cemiyette emeğigeçen herkesten allah razı olsun herşey tekkelimeyle süperrr olmuş herkese selamlar SADIÇLARIN aynur yıldırım izmirden selamlar.

Yorum Gönder

Yazı ile ilgili yorumunuzu buradan girebilirsiniz.
Alttaki "Bir Kimlik Seçin" bölümünden, Adı/Url 'yi seçip isminizi girerek, veya "Anaonim" sçerek yorumunuzu üye olmadan yapabilirsiniz...Yorumlara adınızı soyadınızı yazmayı unutmayın...